Mašin svet

  • 22.11.2012

Fotografije Maše Kores odražajo temačnost in na trenutke celo grozljivost. Pa vendar podobe večinoma zapuščenih zgradb dodobra razbije ljubka, skoraj otroško nedolžna figura avtorice, ki se kot avtoportret pojavlja v fotografskih serialih.

(Foto: Maša Kores)

13 fotografij v galeriji

Vtis, ki ga fotografije pustijo, je pogosto nadrealističen, prežet s podobno mračno simboliko, kot smo je vajeni iz filma Sucker Punch oziroma s fotografij Katherine Westerhout ali Johna Greya.

Vsaka fotografija poraja vprašanja, intriganta in vedno nova. Verjetno je to posledica fascinacije avtorice nad zapuščino preteklosti, nad minljivostjo, morda celo smrtjo. Izjemen smisel za kompozicijo, barve in svetlobo je mogoče opaziti pri vsaki fotografiji, od tihožitja, silhuete pa vse do avtoportreta.

Besedilo: Gojko Zrimšek

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri