Mamljivi Grobnik

  • 18.04.2011

Pomlad se je razgalila in zimska pokrivala so odvrgli tudi dirkalniki ter se družno podali dogodivščinam na legendarnem reškem dirkališču naproti.

(Foto: Matej Grošelj)

16 fotografij v galeriji

Seveda se po pregovorno opri­jemljivem asfaltu, na katerem je rekorde neumorno nizala svetovna motociklistična smetana z Waynom Raineyjem na čelu, tokrat niso preganjali le dirkači.

Dogodkov, na katerih organi­zatorji sicer merijo čas prevoženega kroga, a v osnovi ni­majo dirkaškega predznaka, se namreč udeležuje čedalje več avtomobilističnih navdušencev, ki hitrostni adrenalin raje kot v cestnem prometu sproščajo v nadzorovanem zavetju dirkaške steze.

Na grobniškem oktanskem sni­denju smo našteli več kot sto avtomobilov iz Slovenije, Hrvaš­ke in Italije, katerih podvige je bodrilo najmanj tisoč obiskovalcev. Pestrost prispelega plehovja je bila tolikšna, da so si še največji bencinski sladokusci dolgo oblizovali avtomobilistično razvajene prste: kopica navitih Porschejevih turbakov, ­njihov japonski tekmec v podobi Nissanovega GT-R-a, slovenska interpretacija superšportnika K1 renovatio, Ferrarijeva 360 modena, britanski aston martin, lotus in TVR ...

Mamljivo, kajne? A to še zdaleč ni vse! Ste kdaj videli Volks­wagnovega lupa z dvema ­motorjema? Pero iz Poreča je v mestnega malčka vtaknil šestvaljnika, ki skupaj pridelata okroglih 400 'konjev', za nameček pa je našel prostor še za popularni NOS (saj poznate franšizo Hitrih in drznih?) in že tako obilen hlev povečal skoraj za številko 200.

Da mali vragec štirikolesnemu pogonu navkljub pogosto hlasta za oprijemom, verjetno ni treba posebej poudarjati. Tega je bilo na pretek v radikalnem radicalu, osemvaljnem dvosedu s 450 'konji' in vsega 650 kilogrami teže, ki so ga v zameno za kupček evrskih novcev lahko preizkusili celo obiskovalci.

Nasmeh na njihova usta je s svojo driftersko specialko M3 GTR in vožnjo na vročem sovozniškem sedežu pomagal narisati tudi mojster ­drsenja Luka-Marko Grošelj. ­Zanimivega dogajanja ni primanjkovalo niti v boksih, v katerih je tuner Matjaž Ogrinc iz RSR motorsporta radovedni množici ­razkril nekaj skrivnosti friziranja, ki jih je uporabil pri 620 'konj­­­skem' Porschejevem turbu z ­dvižnimi vrati.

Sicer pa naj več o tem, kako je raznovrstno akcijo videla Playboyeva ekipa, povedo fotografije.

TEKST & Foto Matej Grošelj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri