Kraljičina vrnitev

  • 24.09.2018

Nicki Minaj pravi, da je rap tisto, kar zna najbolje. Zdaj skuša to dokazati.

(Foto: Profimedia)

2 fotografiji v galeriji

Ona ve, kako uporabljati družbene medije. Razume, da svojo široko, novodobno, v digitalni svet vpreženo občinstvo najlaže predrami s tem, da zatrese svoje socialne profile. Recimo tako, da jih zapre. In Nicki obožuje odpiranje in zapiranje socialnih profilov. Diši po manipulaciji? Morda. Gre za klic po pozornosti? Zagotovo. A dejstvo je, da deluje.

Leta 2012 je Nicki odkrila, da ena od njenih spletih strani za oboževalce brezplačno deli njeno glasbo. Saj veste, tako, kot je to običaj na svetovnem spletu, vse odkar ta obstaja. A od zvestih oboževalcev je pričakovala nekoliko več moralne higiene, zato se je v navalu jeze in maščevanja odločila pobrisati svoj tviterski račun in da zavoljo enega fan-kluba kaznuje kar vseh svojih 15 milijonov takratnih sledilcev.

Kasneje istega leta se je s svojo tvitersko podobo kakopak vrnila, a ne zato, ker bi pogrešala tisočere digitalne pohvale svoje zadnjice in bujnih prsi, temveč predvsem zato, da je lahko sprožila prepir s Stevenom Tylerjem, pevcem Aerosmithov. O čem sta se prepirala? O Tylerjevi opazki, da Nicki zelo verjetno ne bi bil všeč Bob Dylan. Malenkostno? Morda, a vsekakor učinkovito. Od tega trenutka in do danes je število njenih sledilcev na samo tej socialni mreži zraslo na 21,3 milijona.

Letos je Nicki spet zginila z vseh socialnih omrežij. Tokrat ne zaradi zamere ali užaljenosti, ampak si je digitalno tišino privoščila zaradi snemanja studijskega albuma. Logično, saj bejba ni imela čisto svojega glasbenega izdelka že od leta 2014, ko je izdala zelo odmeven album The Pink Print. Po njem je sicer sodelovala pri bolj ali manj provokativnih in vedno zelo, hm, namigujočih glasbenih projektih, a do letos ni napovedala studijskega projekta, ki bil samo njen.

Zdaj je po mesecih tišine na vseh svojih spletnih profilih vnovič spregovorila in napovedala svoj četrti polnovredni album. Nekaj časa je bila previdna glede naslova, a sodeč po vsebini prvih dveh singlov – Chun-Li in Barbie Thingz – je jasno, da se je intenzivneje posvetila rapanju, čeprav bi bilo morda bolje, da bi vztrajala pri enostavnih rimanjih celih besed z njihovimi polovičkami (beach-each, še pomnimo). Zdaj je zasidrana nekje na križišču rapa, hiphopa, serijske seksualizacije in mejne blaznosti. Nad tem obupano odkimavajo najstrožji kritiki, a na koncu dneva takšna glasbena ponudba prav dobro zabava tam, kjer je najbolj treba – v specializiranih klubih in na koncertih.

Album je na koncu dobil naslov Queen (ker od Nicki niti nismo pričakovali, da bi se na kraljevski hierarhiji rangirala kam niže), producentsko pa je k albumu pristopil neznani Chevy, o katerem vemo le to, da še ni popolnoma prepričan o svojem imenu in ga bo morda spremenil.

»Glasba je v tem času postala več kot le glasba,« je ob napovedi albuma globokoumno povedala Nicki. »Polno je nekih dodatnih komplikacij, jaz pa sem si rekla, da znam le eno – rapati. In vse, kar hočem s tem albumom, je, da se v studiu zabavam.«

Queen je torej ravno pravšnji za poletje. Kondenzirana zabava. Po Nickijini metodologiji, po kateri le skuša v notni zapis spraviti vse tisto, kar jo najbolj veseli. Če je to ostrejši rap, ni problema, saj bo še pred vrhuncem poletne sezone vse skupaj zagotovo remiksano tudi v bolj plesne različice.

TEKST Darjo Hrib

Sorodni članki

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri