Elektronika v letu 2011 prodrla tudi v ZDA

  • 20.12.2011

V letu 2011 je nad glasbenimi analitiki ves čas bdelo vprašanje, koliko časa bo še trajal monopol elektronske glasbe. Zdaj je, kot kaže, udaril po Ameriki, kjer celo rejv doživlja preporod.

(Foto: promo)

Coachella, eden tamkajšnjih največjih rokovskih festivalov, je leta 2011 doživel sumljivo skromno prodajo kart, nasprotno pa je močno završalo v puščavi blizu Las Vegasa, kamor je na jubilejno rejv zabavo Electric Daisy Carnival letos priskakljalo kar 85 tisoč plesa željnih maškar.

Tam je nastopil tudi Skrillex, ameriški dubstep didžej, ki prisega na chikaško šolo in tradicionalne rejv festivale. Še več, reformiral je tudi prihajajoči projekt nu metalcev Korn, trdih rokerjev, znanih po neizprosnem izživljanju nad strunami in bobni.

Pod Strillexovo taktirko prav za konec leta pripravljajo bolj elektronski projekt The Path of Totality. Vokalist in vodja zasedbe Jon Davis je odločitev pospremil z naslednjimi besedami: »Želel sem spremeniti stvari. Želel sem narediti nekaj, česar naj mi sicer ne bi počeli. Ustvariti sem želel umetnijo, ki je drugačna in ne podrejena trenutnim trendom. To ni dubstep album, to je še vedno kornov­ski album.«

Nekaj so že morali narediti prav – prvi singel Get up so v digitalni različici prodali kar 150 tisoč ljubiteljem te nove umetnije.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri