BMW S1000RR: Lažji, okretnejši in hitrejši

  • 19.04.2019

Pri novem BMW S1000RR je resda najbolj vpadljiva sprememba videza, saj so drugačne luči, analogni števec je zamenjal 6,5-palčni zaslon TFT in celoten motocikel je vitkejši ter s tem elegantnejši, toda še pomembneje je, da je za 10 kilogramov lažji, lažje vodljiv in hitrejši.

(Foto: Bmw)

8 fotografij v galeriji

Motor zdaj zmore 207 'konj' (8 več kot prej) in motocikel s polnim rezervoarjem vred tehta 197 kilogramov (11 kilogramov manj). Torej več moči pri manjši teži! Poleg tega je vgrajena tehnologija BMW ShiftCam, katere rezultat je večji navor pri manjših vrtljajih – že pri le dva tisoč vrtljajih zagotavlja navor 100 njutonmetrov. Sam motor je shujšal za štiri kilograme, kar jim je uspelo z uporabo titana in drugih lahkih materialov, s čimer so dvignili prag vrtljajev do številke 14.500. Rain, road, dynamic in race so standardni načini vožnje, race pro pa je na voljo kot dodatna oprema, omogoča pa fino nastavljanje parametrov, med drugim zaviranje z motorjem. Seveda sta zraven še launch control in pit lane limiter, novost pa je pomoč pri speljevanju v klanec. Kot je pri BMW-ju v navadi, je mogoče dokupiti in nadgraditi skoraj vse, od platišč in drugih delov iz ogljikovih vlaken do sedeža, nastavljivega po višini, kar vse najdete pod imenom M Performance Parts.

Tekst Miha Vesel Foto Bmw

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri