Porsche 911: Absintno zelena zver

  • 25.04.2018

Singerju in Williamsu je pri predelavi porscheja 911, lažjega od tone in 500 'konji', pomagalo več slovitih podjetij in osebnosti iz sveta avtomobilizma.

(Foto: Singer Vehicle Design)

7 fotografij v galeriji

Pri Singerju, južnokalifornijskem predelovalcu avtomobilov, so za svojo redno stranko Scotta Blattnerja, ki so mu poprej že izdelali tri vozila, od katerih vsako stane vsaj pol milijona dolarjev, v sodelovanju v Williamsom predelali 27 let starega porscheja 911 s tovarniško oznako 964.

Williamsovi inženirji so Porschejev klasični 3,6-litrski zračno hlajeni predelali v štirilitrskega, tako da brez prisilnega polnjenja da od sebe 500 'konj', v roke pa so pljunili tudi pri aerodinamični optimizaciji podvozja in karoserije. BBS je priskrbel komplet 18-palčnih platišč iz magnezija, na katere so nameščene Michelinove pnevmatike. Pri optimizaciji podvozja in vodljivosti so sodelovali še Brembo, ki je priskrbel lažje zavorne čeljusti in diske iz ogljikovih vlaken, EXE-TC z unikatno izdelanimi blažilniki in Hewland s peststopenjskim menjalnikom iz magnezija. Z uporabo lahkih materialov jim je uspelo skupno težo vozila zmanjšati na zgolj 990 kilogramov.

Pri projektu je v vlogi svetovalca sodeloval tudi angleški novinar in avtomobilski navdušenec Chris Harris, ki je dokumentiral celoten proces izdelave avtomobila od začetka do konca, pomagal pa je tudi kot testni voznik. Po besedah Roba Dickinsona, ustanovitelja in kreativnega direktorja podjetja Singer, so unikatnega porscheja v unikatni zeleni barvi absinta z notranjostjo v krvavo oranžnem usnju snovali dve leti, nad končnim izdelkom pa je navdušen tudi naročnik in lastnik avtomobila.

TEKST Jure Šujica 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri