Pozor! Prihaja sonce!

  • 05.02.2016

Zima se še niti ni dobro začela, pa že sanjamo o sončnih dnevih. No pust je pred vrati in s tem bomo pregnali še zadnjo trohlico upanja, da nas bo zametel kakšen snežni vihar.

(Foto: Ray Ban)

4 fotografije v galeriji

Ampak če sem čisto iskrena.... saj je lepo, ko vidiš bela polja, ampak še lepše mi je, če so ta bela polja posejana z zvončki. No in ker je pred vrati že skoraj pomlad, mi je bila prva misel, ko so se pokazali prvi sončni žarki: Joj, kje so moja sončna očala!

Pokličem prijatelja, ki ima v Mariboru optiko. In kaj slišim: »Miša nova kolekcija bo na policah v začetku aprila...« Hm... ja nič! Povesim nos, ampak se ne dam!

Zato sem šla raziskovat, kaj nas čaka v letošnji pomladi.

Lansko leto sem vam pisala o tem, kako pomembno je, da svoje oči primerno zaščitimo. Pa ne s ponaredki! Nisem vedela, da imajo tudi očala svoj rok trajanja. Stopnja UV zaščite pri novih očalih in starih se razlikuje od tega, kako skrbno jih vzdržujemo. Sama že vrsto let prisegam na originalna očala, saj le tako vem s čim si zaščitim svoje oči. Sploh pa po tisti aferi, ki je izbruhnila v Mariboru dve leti nazaj. Ko so množično kupovali ponaredke Ray Ban očal. Ponaredki naredijo več škode kot koristi, saj lahko prepuščajo do 66 odstotkov UV žarkov, kar lahko pusti trajne posledice. Da ne omenim materialov, iz katerih so narejeni in vsebujejo zdravju škodljive snovi. Zato si sama vedno kupim očala v izbrani optiki in pazim na to, ali gre za originalni izdelek ali ponaredek. Prav tako pazim, da imajo očala 100 odstotno UV zaščitno, kajti dolgotrajno izpostavljanje ultravijolični svetlobi je za oči škodljivo in povezano z očesnimi boleznimi. UVB-sevanje je za oči in kožo bolj škodljivo v primerjavi z UVA-sevanjem. Oboje plastične kot tudi steklene leče na sončnih očalih absorbirajo nekaj UV svetlobe, vendar pa se absorpcija dodatno izboljša s kemično obdelavo v lečnem materialu ali pa z dodatnimi prevlekami na lečah.

Luxottica Group, vodilna družba v svetu sončnih in korekcijskih očal ter prav tako lastnica blagovne znamke Ray-Ban, je kampanjo poti prodaji ponaredkov po vsem svetu pričela že v začetku leta 2014, čeprav segajo prvi koncepti te akcije v leto 2007. Ampak o tem sem vam že zadnjič pisala. Zato se bom raje dotaknila nove kolekcije pomlad poletje, ki se je že neizmerno veselim.

Sploh pa zato, ker so pri Ray Ban-u letos naredili drzen korak. Kolekcija pomlad-poletje prinaša novost, in sicer nekakšno mešanico priljubljenih modelov očal Ray-Ban Clubmaster in Round, imenovano Clubround. Model, oblikovan za sodobne intelektualce, ki stremijo k unikatnemu in po meri narejenemu slogu, združuje pristno zasnovo DNK Ray-Bana in ikoničnega sloga, ter na takšen način ustvarja sodoben, t.i. »frajerski« videz. Pri tej znamki gre pravzaprav za prenovo oziroma posodobitev legendarnega modela Ray-Ban Gatsby iz osemdesetih let prejšnjega stoletja, nov pomen pa daje značilnemu visokemu slogu, ki prekriva obrvi, in okroglim okvirjem s pridihom sodobnosti. Skratka, nekaj za drzne. In med te se bom letos pomešala tudi sama.

Vaša Miša

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri