Ah, to spletno nakupovanje!

  • 16.05.2016

Koliko krat se v zadnjem času zalotim, da brskam po spletnih trgovinicah. Danes internet uporabnikom nudi praktično vse. S klikom do nakupa in dostave na dom.

Od tega, da se brezskrbno prepustimo poležavanju na kavču in vmes opravimo še kakšen nakup. Dva tri dni (odvisno od kod prihaja naročeno blago) na vratih pozvoni dostavna služba, ki ti preda kupljeno pošiljko. Vse, kar danes še potrebujemo je torej v digitalni obliki. Naročimo preko spleta, plačamo preko spleta in paket prevzamemo. Edino, kar me je še včasih razjezilo, je bilo kakšno plačevanje dostavni službi. Ali poštarju. In potem, če nisem imela v denarnici drobiža, se je ustavilo. Nenehno plačujem s plačilnimi karticami in potem se zalomi. Ali pri plačanju parkinrinine (ker kot po navadi nimam eura ali dva, ki bi ga vrgla v parkomat), do plačila kakšne kavice.

Ob pisanju teh besed se rahlo zamislim... Čez koliko let bomo povsem ukinili plačevanje z gotovino in uporabljali le kartice? Ampak, da ne zajadram pregloboko. V bistvu so me pri podjetju DPD, ki mi redno dostavlja pakete, prijetno presenetili, saj so mi olajšali prevzem in plačilo paketov. Kot stranka lahko po novem plačam dostavljeno z MasterCard® in Maestro® karticama. Končno se ne rabim ukvarjati s tem, ali imam pri sebi dovolj gotovine, ali pa bom spet morala teči do bankomata. Vsak kurir je opremljen s POS terminalom, zato stranke več ne rabijo skrbeti, kako in kje pravočasno dobiti gotovino. Ta novica bo zagotovo razveselila vse tiste, ki se pogosto poslužujejo spletnega nakupovanja.

Vam razkrijem še nekaj? V podjetju MasterCard so mi zaupali, da Anketa Source MasterIndex kaže, da ima več kot 80% vseh vprašanih v lasti debetno kartico, 82% anketirancev pa za plačilo uporablja plačilno kartico Maestro®. Sledi mu MasterCard® s 40%.

O podjetju DPDgroup

DPD V Sloveniji del je DPDgroup, druge največje mednarodne dostavne mreže v Evropi. Pod svojim okriljem združuje inovativno tehnologijo in lokalno znanje, ter tako zagotavlja prilagodljivo in uporabniku prijazno storitev, tako za špediterje kot tudi kupce. S storitvijo DPDgroup s 26.000 zaposlenimi, mrežo 16.000 paketnih trgovin Pickup in s pomočjo svojih štirih blagovnih znamk: DPD, Chronopost, SEUR in Interlink Express dnevno dostavlja 3 milijone paketov v več kot 230 državah. DPDgroup je dostavno omrežje podjetja GeoPost, ki je v letu 2014 doseglo promet v višini 4,9 milijarde evrov. GeoPost je hčerinsko podjetje skupine francoske pošte Le Groupe La Poste.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri