Lažje, višje, hitreje s KTM motocikli

  • 02.11.2016

KTM je s svojo oranžno barvo preplavil svet terenskega motociklizma. Je največji in najpomembnejši enduro pro­izvajalec, torej za zunajcestno rekreativno in tekmovalno vožnjo. S svojo reli ekipo na Dakarju, ki je ultimativni test tehnike, niza z zmagami rekord za rekordom in je ves čas go­nilo napredka.

(Foto: ktm)

2 fotografiji v galeriji

Na zasebnem posestvu v okolici Barcelone smo imeli izbrani novinarji na voljo celotno paleto novih KTM-ovih modelov za enduro, ki so lažji in močnejši ter še bolj prila­gojeni vožnji tam, kjer se zdi, da to sploh ni mogoče. Osem voženj po 45 minut na čudovitem 12-kilometrskem enduro krogu, kjer trenirajo KTM-dirkači za svetovno prvenstvo v enduru, ekstremni enduro in reli je iz mene iztisnil vse atome moči in mi na obraz pričaral velik nasmešek.

Krog sestavlja nekaj ozkih, a hitrih makadamskih cest, nekaj poti, kjer je dovolj prostora le za širino enega krmila, nekaj zahtevnih in predvsem dolgih vzponov in spustov ter ogromno kamnov in skal. Manjša teža se na tem zahtevnem poligonu občuti pri čisto vsakem motociklu. Pozabite na fitnes in švicanje v zaprtih prostorih, tole je rekreacija prve lige! Za najekstremnejše voznike so pripravili dvotaktna modela, EXC 250 in 300, ki preplezata dobesedno vsako strmino. Za vse, ki radi vozite tudi po bolj 'normalno' zahtevnem terenu, pa je paleta zelo pestra, saj imajo štiritaktne motorje z veliko navora in moči. Od EXC 250 F, ki je namenjen začetnikom, do vsestranskega EXC 350 F, ki združuje lahkotno vodljivost manjšega in moč večjega motorja ter bombnika s 450 in 500 kubiki, ki ti pri pospeševanju raztegneta roke. Tile novi KTM-i so dober izgovor, da namesto v fitnes in športne dvorane zavijete raje v naravo, na poligone, posebej pripravljene za ta namen. Užitek je nepopisen!

Sorodni članki